PROGRAM IMPREZ SPORTOWYCH X FESTYNU RODZINNEGO ZSI

PROGRAM IMPREZ SPORTOWYCH      CZAS TRWANIA: 1200 – 1700

 1200 – 1600 TRAMPOLINA

Najmłodsi uczestnicy festynu będą mieli możliwość „wyskakać’’ się na trampolinie.

1230 – 1400 „DUETY DO METY” czyli wyścigi rodzinne

W poszczególnych konkurencjach sprawnościowych prawo startu ma 2 przedstawicieli danej rodziny np. syn i ojciec, córka i matka, dziadek i wnuczek itp. Przed przystąpieniem do zawodów drużyna pobiera w biurze zawodów kartę startową, a następnie przystępuje do wykonania poszczególnych zadań sprawnościowych (kolejność ich zaliczania nie jest istotna). Po zaliczeniu wszystkich prób oddaje kartę startową do biura zawodów' celem podliczenia punktów i wyłonienia zwycięzców. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi na zakończenie festynu.

  1. RZUTY BO RUCHOMEGO CELU

Jeden z zawodników (np. rodzic) stoi w obręczy hula-hop trzymając w rękach kosz na śmieci. Drugi zawodnik (np. dziecko) ma 5 woreczków i z wybranej przez siebie odległości wykonuje rzuty. Zabawa jest rozgrywana na celność rzutu. Zawodnik trzymający kosz musi mieć cały czas jedną nogę w obręczy. Odległości, z których wykonywane są rzuty punktowane są odpowiednio: za 1, 2 lub 3 punkty (4m, 5m, 6m).

  1. WYŚCIGI PIŁEK

W odległości 15-20m ustawione są 2 pudła (jedno wypełnione piłkami). W czasie 1 min zawodnicy naprzemiennie przenoszą w torbie po 1 piłce z pudła pełnego do pustego. Drużyna  otrzymuje tyle punktów, ile piłek udało jej się przenieść w określonym czasie z pudła do pudła.

  1. BUDOWLA Z KLOCKÓW

Zawodnicy konstruują określoną budowlę (wg wylosowanego schematu) z dostępnych klocków. Starają się to zrobić w jak najkrótszym czasie. Ilość zdobytych punktów uzależniona jest od czasu, w jakim wykonają zadanie: 30 sek. – 10 pkt (za każde kolejne 10 sek. odejmuje się 2 punkty).

  1. ZARZUCANIE KRĄŻKA NA KOŁEK

Zawodnicy, z odległości 3m, rzucają krążkiem na kołek (każdy ma 3 rzuty). Ilość zdobytych punktów uzależniona jest od kołka, na który zarzucony zostanie krążek.

  1. TOR PRZESZKÓD

Każdy z zawodników musi wykonać dwa zadania na torze przeszkód, Zadania wykonywane są naprzemiennie. Po wykonaniu swojego zadania zawodnik klaśnięciem daje sygnał do startu swojemu partnerowi.

  • Zadanie pierwsze: 10 dowolnych skoków na skakance
  • Zadanie drugie: napełnienie szklanki wodą
  • Zadanie trzecie: pokonanie określonego odcinka (5m) skacząc na piłce
  • Zadanie czwarte: 3 rzuty do kosza po prowadzeniu piłki slalomem.

Punktacja uzależniona jest od czasu, w jakim drużyna wykona zadanie. Dodatkowo za każdy celny rzut dopisuje się punkt.

1330 – 1500 BASEN Z NIESPODZIANKĄ

Z dmuchanego basenu można wyłowić coś ciekawego używając do tego specjalnej wędki.

1400 MECZ SIATKÓWKI

W sportowej walce zmierzą się NAUCZYCIELE z RODZICAMI.

1430 – 1530 ŁUKI

Chętni będą mogli sprawdzić swoją celność strzelając z łuki do tarczy.

1200-1600 DMUCHAŃCE

Najmłodsi uczestnicy festynu będą mieli możliwość „poszaleć” na dmuchańcach.

1230 BIEG 50km na 50 LAT SP20

Dla uczczenia Jubileuszu szkoły sztafety złożone z NAUCZYCIELI, RODZICÓW, ABSOLWENTÓW, UCZNIÓW SP i UCZNIÓW GIM przebiegną dystans 50km.

Każda ze sztafet (minimum 5 osób) pokonuje dystans tOkm. Zawodnik przebiega pętlę o długości 1 km po czym następuje zmiana. Dokonywanie zmian regulowane jest przez kapitana drużyny (nie każdy musi przebiec taki sam dystans). Liczy się zabawa i pokonanie założonego dystansu a nie czas, w jakim to nastąpi.

ZAPRASZAMY RODZICÓW DO BIEGU SZTAFETOWEGO NA 50 km ORAZ DO UDZIAŁU W MECZU SIATKÓWKI!!!